Subscribe Us

Shopping Online Di Sephora

Assalamualaikum,

Hai! sahabat semua, semoga di tahun 2021 kita berada dalam keadaan ceria dan sihat selalu. Walaupun badai Covid 19 masih lagi belum berakhir. Oh ya! di Malaysia PKPP masih dilanjutkan sehingga bulan 31 Mac.

Harapan aku semoga semua rakyat Malaysia tidak merasa rimas dan tertekan dengan keadaan ini ya. Kita doakan yang baik-baik sahaja dan tabah menghadapi situasi. 

SEPHORA! Bagi aku ramai saja untuk golongan hawa cukup kenal dengan jenama ini. Untuk mencari ketenangan dan melepaskan tekanan bolehlah kita menjamu mata disini. Aku suka ke Sephora ini bukan apa disini terdapat pelbagai produk yang berkualiti yang boleh kita pilih. Harganya juga berbaloi.
Sephora ini merupakan syurga pelbagai barangan komestik dari jenama yang kita tak tahu sehingga jenama yang terkenal. Pekerja di Sephora ini semuanya mesra dan friendly.

Tengok gambar dibawah betapa banyaknya pilihan untuk barangan komestik. Aku suka tengok cantik kot, warna-warni so fefeling ceria dan tersenyum jer.
Gambar dari Google
Nampak tak memang "big wow" ! Duduk sini sampai 3 jam pun tak sedar. 

Di Sephora ini juga kita boleh beli secara online kalau kita tak sempat ke outlet mereka pun tak apa. Dalam online pun banyak cataloge yang memberi info secara lengkap serta kegunaan setiap produk itu.

Kepada yang berminat nak beli secara online jangan segan klik link ini ya Sephora.

Happy shopping sahabat-sahabat sekarang ini nak shopping pun dah mudah, klik...klik... jer!


Catat Ulasan

0 Ulasan