Subscribe Us

Idol: The Boyz Win In Music Shows

Salam kasih sayang,

Hallyu lagi dengan boyband The Boyz, nak buat macam mana kalau namanya pun TheB or Deobis kann. Promosi untuk album 'The Stealer' sudah pun berakhir. 
The Boyz: 
Sangyeon, Jacob, Younghoon, Hyunjae, Juyeon, Kevin, New, Q, Ju Haknyeon, Sunwoo and Eric; former member Hwall

Bagi setiap idol fandom merupakan nadi dan kekuatan mereka. Sejak mengikuti fandom TheB baru aku tahu apa pentingnya fandom ini. Kita boleh lihat bagaimana fandom mengatur strategi untuk memastikan The Boyz mencapai kemenangan disetiap Music Shows yang mereka sertai. Memang tabik spring dengan analisis dan peringatan kepada semua ahli untuk mengundi The Boyz.

Ini adalah goals untuk album The Stealer -The Boyz. Aku belajar sesuatu disini, kerja aku pun tak sehebat macam ini goals settingnya. Tapi untuk marketing dan sales aku rasa memang patut belajar cara dorang promosikan bandboy ini sehingga boleh mencapai goals ini.
Ini salah satu aktiviti dan analisis yang telah dibuat oleh fandom bagi memastikan setiap ahli dan The Boyz tidak ketinggalan untuk setiap Music Shows yang The Boyz sertai.

Kriteria dan syarat untuk menang di Music Shows seperti dibawah ini.
Apa yang perlu setiap TheB buat untuk mencapai goals tersebut, adalah seperti dibawah ini.
Nanti kita tengok hasilnya ya, setelah adanya comeback support schedule ini.
Tengok begitu padu sokongan dari TheB ini. Mari kita tengok kemenangan The Boyz di Music Shows.

1st Win - Show Champion


2nd Win - Mcountdown


3rd Win - The Show


4th Win - Mcountdown

Congratulations, The Boyz & TheB! 

Akhirnya mereka bukan sahaja membawa 3 trofi tapi 4 trofi telah mereka menangi. Itulah pentingnya fandom bagi idol untuk memastikan karier mereka terus berkembang maju di masa hadapan.

Dengarkanlah lagu The Stealer ini....

💓💓💓

Ini merupakan kemenangan pertama The Boyz di Music Shows. Lagu Bloom Bloom telah memenagi tempat pertama dalam 'The Show Choice' pada tahun 2019. Tengok keriangan mereka ini, happier overdose!


Mari kita tengok Bloom Bloom-The Boyz....

Catat Ulasan

0 Ulasan