Subscribe Us

Happy Birthday : Selamat Ulang Tahun Kepada Ku

Assalamualaikum

Selamat ulang tahun kepada diri sendiri, ya hari ini it's my birthday!

Bertambah usia lagi setahun bermakna umur semakin meningkat ke angka yang lebih besar. Macam mana ya dengan amalan dan bekalan untuk di bawa ke tempat yang kekal abadi? Semoga aku mendapat tempat yang terbaik di sisi Allah SWT. 

Doa aku untuk diri sendiri, di ulang tahun kali ini semoga bertambah iman, diberi kehidupan yang berkah, kesihatan yang baik, kedudukan kewangan yang stabil, jodoh yang beriman, bertanggungjawab dan dipermudahkan segala urusan dunia dan akhirat. Aku juga doakan ibu, adik-beradik, anak buah, saudara mara dan sahabat aku juga selalu diberkati oleh Allah dan dipercukupkan rezeki. Aamiin. Tapikan bila bicara pasal jodoh, semoga dapatlah suami yang ala-ala muka kpop... cewah tak menahan... ekekeke

Oh iya, ulang tahun aku sama juga dengan Super Junior Kyuhyun... uhuhuhu... tak sangka berkongsi tarikh lahir yang sama!
Sempena ulang tahun diri sendiri ini aku nak relaks dan bersantai dan buat apa yang kita suka. Tak pernah pun buat party birthday bagi aku tak ada keperluannya. Baik mendoakan dari berpartykan boleh juga terima aura positif dari segenap penjurukan. Aura pun makin berseri dan cantik, rezeki pun mudah masuk. 

Santai...Boy with Luv - BTS
Harmoni...DNA - BTS
Pejuang... Blood, Sweat & Tear - BTS
Dengar sebagai halwa telinga, tak jemu dengar lagu BTS ini.

Persahabatan... Campfire - Seventeen
ANEKDOT
Jazakallah semua yang mendoakan memberi ucapan untuk hari lahir aku. Dan hari ini dapat lagi sekeping sampul merah to ce Ai Ping. Hari ini juga baru pakai pandora yang manis pemberian kak Linda, terima kasih semua. Happy with load of love!
Saya suka gambar rama2 keemasan itu nampak mewah
Sempat bergambar untuk CNY 2020 happy! happy! happy! sebelum CNY sampai ke penghujungnya. SMILE!!

Walaupun hari ini birthday girl tetap pergi kerja juga tau... hahaha

Catat Ulasan

0 Ulasan