Subscribe Us

Mrs Iron : Semburan Untuk Pengeras Tudung Dan Menghilangkan Kedutan... (bukan wajah ya tapi tudung 😄)

Teringat masa zaman sekolah dulu. Kalau tudung tak cantik terletak dan berkeremput boleh mood swing sampai habis waktu sekolah. Masa zaman aku bila nak pakai tudung itu siap baca bismilah dan selawat nabi bagai depan cermin. Siap hembus lagi nak kasi awning tu muncung tajam. Fuhh! memang stress kalau tudung tu tak mau jadi! Lagilah rasa macam nak jadi harimau jadian jerr... siap gosok balik nak kasi tajam. Depan cermin jenuh le aku meng'adjust' nak kasi cantik dan kemas, kadang-kadang tu sampai berpeluh ketiak nak bersiap pergi sekolah. 


Tengok masalah dari dulu dan sekarang sama jerr kan tak ada beza...uhuhuhu...Tapi budak-budak zaman sekarang dah mudah. Ini aku nak bagi resepi cara nak iron tudung dengan Mrs Iron ini. 
  • Goncang sebelum guna
  • Spray rata pada bahagian yang ingin dibentuk
  • Gosok bahagian yang di spray dengan suhu sederhana sehingga kering
  • Elakkan menggunakan suhu yang tinggi semasa permulaan
  • Untuk penggunaan Iron Steam, pastikan mode steam ditukar kepada mode biasa untuk hasil yang memuaskan
Betul tak? mudah, cepat dan pantas. Pergi sekolah pun dah tak lewat lagi. Mak-mak pun dah hilang satu masalahkan dan yang penting tak stress lagi.
Kami pun guna Mrs Iron juga...
Kami ini adalah salah sorang pengguna Mrs Iron. Bila nak bergambar tengok hasil gambar kami happy bila nampak tudung itu cantik, kemas dan terletak. Tak ada lagi masalah tudung yang berkelepek dan mengelembung. Kami sangat happy!happy!happy! Berseri wajah umpama seri pengantin... ihiks

Inilah dia rupa bentuk Mrs Iron itu. Botolnya comel dan sesuai juga untuk dibawa travel, memang tak ada masalah. Kalau ada yang berminat nak dapatkan 2-6 botol atau sebotol pun boleh, laju-laju contact nombor akak ya!
 Produk yang diyakini ramai!
semua jenis tudung boleh digunakan

Catat Ulasan

0 Ulasan